iran-sans
مسیر رشد برند شما

تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین،موثرترین نوع بازاریابی

Internet Advertising, The Most Effective Marketing

تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین به نوعی از تبلیغات گفته میشود که از اینترنت برای معرفی کسب و کار و یا محصول استفاده می شود.

0 91

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین به نوعی از تبلیغات گفته میشود که از اینترنت برای معرفی کسب و کار و یا محصول استفاده می شود. تبلیغات آنلاین برای اولین بار در سال 1994 در سایت هات وایر نمایش داده شد. به دلیل دسترسی آسان و نبود محدودیت زمانی در اینترنت ، تبلیغات اینترنتی جایگاه ویژه ای  در دنیای کسب و کار پیدا کرد و به دلیل مزایایی که داشت از جمله سرعت انتقال اطلاعات در یک کسب و کار، افراد بسیاری را به خود جذب کرد.

همانطور که گفته شد یکی از مزایای تبلیغات اینترنتی سرعت دسترسی به آن است. با استفاده از تبلیغات آنلاین میتوان کمتر از یک روز اطلاعات  کسب و کار خودتان و یا محصول شرکت خود را به اطلاع کاربران برسانید. همچنین شما میتوانید از طریق تبلیغات آنلاین ، لحظه به لحظه از روند تبلیغات، تعداد بازدیدکنندگان و آمار تبلیغات خود با خبر باشید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع از تبلیغات، نبودن محدودیت در زمان و مکان است. شما میتوانید در هر زمان و در هر نقطه از جهان مشتریان خود را جذب کنید و با آنها تعامل دو طرفه داشته باشید. امکان ویرایش و به روز رسانی در تبلیغات اینترنتی از دیگر قابلیت های تبلیغات آنلاین است. شما میتوانید اطلاعات تبلیغ خود را بدون هزینه ی دوباره، ویرایش و یا تغییر دهید.

مهم ترین مزیت های تبلیغات آنلاین :

  • صرفه جویی در وقت
  • هزینه کمتر
  • نتایج سریع
  • تعامل دو طرفه
  • گستردگی بالا

انواع تبلیغات اینترنتی :

تبلیغات آنلاین

تبلیغات در موتورهای جستجو :

یکی از رایج ترین انواع تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد که Google در صدر آنها قرار دارد. مزیت اصلی تبلیغات آنلاین این است که موقعیت وب سایت شما را از طریق تبلیغات بهبود می بخشد. برای مثال شما میتوانید با تکنیک بازاریابی موتور جستجو (SEM)، محصولات و یا خدمات خود را از طریق خدمات تبلیغاتی Google اعلام کنید. در اینصورت کاربران به راحتی شما را پیدا خواهند کرد، زیرا تبلیغات شما در نتایج جستجو مربوطه نمایش داده خواهد شد. این نوع از تبلیغات معمولا عملکرد کلیکی یا (PPC) دارند، به این صورت که شما برای هربار کلیک تبلیغاتتان، مبلغی را پرداخت میکنید که قابل تنظیم است و میتوانید حداکثر تعداد کلیک هایی که میخواهید برای یک کلمه خاص داشته باشید را انتخاب کنید. از لحاظ فرمت، تنها چهار خط متن پشتیبانی میشود و به این صورت توزیع میشود که 25 کاراکتر به عنوان تبلیغ، 70 کاراکتر به متن و 35 کراکتر به URL اختصاص می یابد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی :

قدرت شبکه های مجازی را برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار نمیتوان نادیده گرفت. تبلیغات در شبکه های اجتماعی به دلیل کارآیی آنها ، به طور پیوسته بیشتر کاربران را به خود جذب میکنند. در حقیقت، شبکه های اجتماعی امکان ایجاد تبلیغات را در سیستم عامل های خود ارائه میدهند و نه تنها پیام ها و محتوا را تبلیغ میکنند بلکه تبلیغات خاصی را هم ایجاد میکنند. علاوه براین، آنها به شما اجازه میدهند که بخش عمومی مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید. با اینکار میتوانید  گروهی از افرادی را که میخواهید به آنها دسترسی داشته باشید ، انتخاب کنید.

بنرها :

بنرها یا به عبارتی آگهی ها بهترین شکل تبلیغات آنلاین هستند و دلیل آن این است که اولین تبلیغاتی بودند که در اینترنت ظاهر شدند. آنها شامل قرار دادن تبلیغات با فرمت ها، اندازه و طرح های مختلف در یک صفحه وب هستند.

تبلیغات Pop up :

تبلیغات پاپ آپ پنجره هایی هستند که شما را به وبسایتی متفاوت با آنچه که دنبالش هستید میبرند. چند سال پیش این روش بسیار کارآمد بود و امروزه جایگاه گسترده تری در اینترنت به خو اختصاص داده اند. قرار دادن یک پاپ آپ در وب سایت، کاربران را مجبور به ثبت نام، اشتراک و یا وارد کردن ایمیل خود به منظور دریافت اطلاعات سایت میکند که کاملا رایگان است.

تبلیغات در وبلاگ ها :

این نوع از تبلیغات آنلاین به آگهی هایی که در هر بلاگ نمایش داده میشود اشاره نمیکند بلکه نوعی تبلیغات غیر مستقیم است که به صورت داستان سرایی صورت میگیرد. این یک روش نسبتا جدید است که بسیاری از کسب و کارها از مزایای آن آگاه نیستند.

تبلیغات در تلفن همراه :

بدون شک یکی از  استراژی های تبلیغات آنلاین که در سال های گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، تبلیغات در تلفن همراه است. همانطورکه میدانید تقریبا تمام جهان از یک تلفن همراه هوشمند استفاده میکنند و این باعث میشود که بیشتر شرکت ها تصمیم به تطبیق تبلیغات خود با سریعترین رسانه های در حال رشد بگیرند. در حال حاضر تبلیغات بیشتر از یک گوشی همراه مورد بررسی قرار میگیرند که میتوانند متن ، عکس و یا ویدیو باشند.

تبلیغات ویدیویی :

ویدیوهای متنوعی درحال رشد هستند و حتی شبکه های اجتماعی مختلفی برای ویدیوها طراحی شده اند مانند YouTube  و Vine ، که میتوانند محل بسیار خوبی برای تبلیغ محصول و خدمات شما باشند.

با استفاده از تبلیغات ویدیویی Vimeo ، Dailymotion ، YouTube و  Vine، ویدیوی تبلیغاتی شما قبل از اینکه حتی شروع به پخش شود، به کاربر نشان داده می شود. آنها حتی میتوانند بر روی سایت قرار بگیرند. علاوه براین، این نوع از تبلیغات آنلاین شامل آگهی ها و تبلیغاتی است که میتوانند به عنوان یک ویدیو در یک وب سایت قرار بگیرند که کاربران را نسبت به متن ساده یا تصاویر، دو برابر جذب میکنند. تبلیغات ویدیویی گزینه اقتصادی خوبی است که پیکربندی آسانی نیز دارد.

  • مطالب عالی بود
  • مطالب خوب بود
  • مطالب مفید بود
  • مطالب متوسط بود
  • مطالب مفید واقع نشد
Sending
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.