iran-sans
مسیر رشد برند شما

افزایش سطح کیفی

این رویکردها این زمینه را برای جلوگیری از رخ دادهای احتمالی بعدی بوجود می‌آورد، تا اطمینان حاصل کنیم که هرگز دوباره اتفاق نخواهند افتاد و این راه یک رویه انضباطی را ایجاد می‌کنه، که در صورت عمل به آن سازمان در مسیر بهبود قرار می‌گیرد و در…

ارزش های برند در برند سازی

اساسی ترین اصل در برند سازی ایجاد ذهنیت مناسب نزد مخاطب است گویی اینکه برخی اذعان می دارند که برند در ذهن مخاطب زندگی می کند یا به عبارت دیگر بدون وجود ذهنیت از برند شما در زمینه ای مترادف با «بازاریابی و بازار سازی» مشغول به فعالیت هستید

بهینه سازی موتور جست و جو ( SEO )در کسب و کار

SEO فرآیندی است برای ایجاد یک صفحه وب که به آسانی جستجو و دسته بندی شود. در واقع سئو به شما در پیدا کردن مشتریان خود از بین هزاران شرکت دیگر کمک میکند. SEO یک بخش جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. این فرآیند اساسا یه حرکت…

جلب احترام در برند سازی

اگر شخصیت یک برند بخشی از هویت آن به حساب آوریم به گونه‌ای که تاثیر متقابل هویت و شخصیت در یک نام تجاری تکمیل کننده از یک تصویر ذهنی مناسب مخاطب باشد در کنار آن ها جلب احترام برای یک برند و یک نام تجاری جزئی از ارکان زیربنایی آن نام تجاری…

استراتژی رقابتی اصلی مهم در بازاریابی

از دیدگاه پورتر استراتژی ها این امکان را به سازمان می دهند که از سه مبنای متفاوت از مزیت های رقابتی بهره گیرد. آن ها عبارتند از : رهبری در هزینه ها، متفاوت یا متمایز ساختن محصولات و خدمات، و در نهایت متمرکز کردن توجه بر محصولات و خدماتی…

ترویج فروش (Promoting sales)

اگر ترویج را در اصطلاح به معنای شناساندن و قبولاندن در نظر بگیریم در بازاریابی شناساندن را در مرحله آگاهی رسانی به مشتری (که می تواند قبل از عرضه عمومی محصول صورت گیرد) به انجام می‌رسانیم ولی قبولاندن در مرحله ای انجام می گیرد که عرضه عمومی…