iran-sans
مسیر رشد برند شما

رابطه برند سازی و افزایش سود

brand-eqity

برند در مفهوم کسب وکار و هویت برند را باید کامل در نظر داشت درک این جنبه کمک شایانی خواهد داشت که کسب وکار چگونه در ذهن مشتری جای می گیردو تبدیل به برند می گردد.

1 86

برند سازی چگونه افزایش سود به همراه خواهد داشت

برند سازی فرایندی است که برای اجرای ان فعالیتهای بهم پیوسته و هماهنگی لازم است تا نتیجه ان وفاداری و تکرار خرید مشتری و توصیه برند به دیگر مشتریان می گردد. برند سازی فرایندی طولانی و پیچیده است که پارامترها و مقتضیات گوناگونی را در خود جای داده است.

برند در مفهوم کسب وکار و هویت برند را باید کامل در نظر داشت درک این جنبه کمک شایانی خواهد داشت که کسب وکار چگونه در ذهن مشتری جای می گیردو تبدیل به برند می گردد.

مطالب مرتبطی که شاید برای شما جالب باشد
1 از 7

 

 

همچنین مشخصه یک برند نیز کمک می نماید تا فضایی را که کسب وکار در ان فعالیت می نماید مشخص شده و اثر هر یک از ان بر مشتری شفاف گردد و در نهایت بتوان سیر تکامل را برای یک برند ترسیم نمود.

از انجایی که سود سرمایه بکار گرفته شده در یک کسب و کار موفقیت انرا نشان داده و تضمین می نماید بنابراین افزایش سود با افزایش موفقیت رابزه مستقیمی دارد و بقای یک کسب وکار را تضمین می نماید.

این را هم بخوانید  هویت برند
1 نظر
  1. مسعود میرزایی می گوید

    عالی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.